صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

صدرای کوچک ما

اولین عید من و پسرم

1390/12/24 16:03
نویسنده : مامان صدرا
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  

اول برای خودم و برای همه تون آرزوهای خوب می کنم. امیدوارم که سال جدید برای همه دوستانم سال خوبی باشد. ایشالا که همه سالم و سلامت باشید که سلامتی بهترین نعمتی است که خدا به هرکس می دهد. امیدوارم همه ی مامان هایی که نی نی دارند نی نی هاشون سالم باشند و همه ی اونهایی که در انتظار فرزند هستند خدا بهشون فرزند خوب و صالح عطا کنه.

این روزهای آخر سال که همه مشغول دویدن هستند. شهر مثل یک بادکنک می مونه که از اول اسفند یواش یواش باد می شه و روزهای آخر که می شه دیگه رو به ترکیدن می ره. همین که روز اول عید که می رسه بادش خالی می شه. شهر خلوته خلوته و آروم .

سالی که گذشت بهترین سال من بود. خداوند من را لایق مادر شدن دانست و پسر کوچولویی به من عطا کرد که همه زندگی من شد. هر کارش هر لحظه اش برای من لذت بخش بود. هر نگاهش به من انرژی داد. با گریه هایش غمگین شدم و با خنده هایش به عرش رفتم. صدرای عزیزم نور و شادی را به زندگی من و همسرم آورد. محور زندگی من و همسرم شد. امیدوارم که خداوند خودش محافظش باشد و من را کمک کند تا بتوانم به بهترین نحو تربیتش کنم.

اما کارهای جدید پسرم را تا پایان امسال بگویم.

عزیز دلم علاوه بر این که من را به طور کامل می شناسد وقتی که از کنارش رد می شوم اگر خوابیده باشد یا نشسته باشد گریه می کند که بغلش کنم . خیلی حال می کنم با عشق و علاقه بغلش می کنم.

صبحها که با هم در خونه هستیم اگر بیدار باشد نشسته و دارد با اسباب بازیهایش بازی می کند. این قدر این نشستنش برایم قشنگ است. کاملا صاف و مسلط به اسباب بازیها نشسته و  یکی یکی می گذاردشان در دهانش و امتحانشان می کند. با دیدن این حالتش قند توی دلم آب می شه. سریع می دوم و بغلش می کنم و کلی بوس بوسیش می کنم تا حالم جا بیاد و خستگیم در برود.

خیلی شرمنده مامانم هستم، چون صدرا حسابی شیطون شده و حسابی مامانی رو اذیت میکنه مخصوصا این روزا که کارم داره من فقط میتونم خجالت بکشم....

یکی از سرگرمیهای اساسی صدرا عروسکهای روی یخچاله یک وقتایی هم آبکش و سطل ماست هم بهشون اضافه می شوند وای آبکش خیلی می دوسته کلی باهاش سرگرمه.

آقای قل قلی وقتی خوابیده باشه همش روی زمین غلت می زنه.

صدرا عاشق آب خوردنه وقتی بهش آب میدم کیف میکنه.

پارسال این موقع توی دلم لگد میزدی امسال روی دلم در هر صورت من که عاشقتم و روزی هزار بار خدا را به خاطر حضور تو شاکریم.

راستی کلی برات لباس عید خریدیم ازت عکس میگیرم حتما میذارم.

این آخرین پستم در سال ١٣٩٠ است. توی عید که فرصت نمی کنم چیزی بنویسم. امیدوارم که تعطیلات به همه خوش بگذره. سال خوبی را براتون آرزو می کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)