صدراصدرا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

صدرای کوچک ما

بدون عنوان

1390/10/29 15:54
نویسنده : مامان صدرا
270 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من

 

قربونت برم که نگاهت مهربونه...

قربونت برم من که در هر شرایطی سعی میکنی لبخند بزنی

قربونت برم که وقتی صدات میکنم:صدرا گلی...نفسم...پسرم...دردونه...یه دونه...نازدونه...گلم...

جواب مامان رو میدی و میگی هه

قربونت برم که پسر بابا هستی و حسابی با بابای مهربونت که خیلی برات وقت میذاره بازی میکنی و اصلا نق نمیزنی

قربونت برم که وقتی رو شکمتی میخوای تلاش کنی سینه خیز بری ولی مثل ساعت میچرخی

قربونت برم که از بعد از 4ماهگی خواب میبینی...اولین بارقهقه میزدی تو خواب.

قربونت برم که خیلی نگاهم میکنی...میخوام چشمای نازت رو بخورم

قربونت برم که تو حموم ساکتی نه لبخندی نه اخمی...

قربونت برم که وقتی ما غذا میخوریم اینقدر نگاهمون میکنی از گلومون پایین نمیره

قربونت برم که اقایی

قربونت برم که حس خوبی بهم میدی

قربونت برم بهت افتخار میکنم پسر قوی من

 

تمام دعاهایمان در لبخند تو خلاصه شده...سالم و شاد باشی دردونه ی ما

 

صدرا در خواب (چهل روزگی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)